onsdag 18 februari 2009

Johanna by the sea

med Elsa och Hedda, september 2008. 
De badade inte.

3 kommentarer:

Bunion Bill sa...

Nej, de badade inte, men jag undrar om det inte var en av dagarna då de var på Älgö som jag badade trots att det var lite kylslaget eftersom vi hade gått genom skogen och det var typ en miljaaard mygg och man därför var tvungen att ha alla kläder knäppta och uppdragna och så blev man jättevarm och sen var jag bara tvungen att slänga mig i vattnet trots att det bara var en 13-14 grader. Det var samma gång när jag envist hävdade att vi gick åt fel håll och du hade rätt som insisterade på att vi gick åt rätt håll. Du är så klok min kära vän.

/Wafter

Wille sa...

Joooo, det var den dagen, det.
Du simmade som en säl.

Anonym sa...

JA, what can I say? A man`s got to do what a man´s got to do.... Jag minns också denna dag tydligt. Man behöver inte alltid bada o man behöver inte åka till Tokyo o utsätta sig för risker. Många runt i kring kan bli avundsjuka o lite gröna i ansiktet. Men som sagt.. A man´s got to...