tisdag 19 maj 2009

Bill

Kom hem snart!

6 kommentarer:

Petter & Sara sa...

Jag tycker det är så jobbigt nu när Bill har övergett oss för sin modellkarriär i Japan.
Han hör liksom typ aldrig av sig längre och så fort man tar fram kameran ska han bara "posa".
Ammenguuu....

/Arredse

Anonym sa...

Ja vi har hajjat grejen nu, sushi och kimono och sånt e ju jättekuul va, men nu får du ta å pallra dig västerut illa kvickt, ölen blir ju ljummen.

Petter & Sara sa...

Dessutom ser det ut som att höger fot egentligen är vänster fot...dom där japanerna alltså...

/Undamp

(jag har alltså inte damp...eeehh))

Bunion Bill sa...

Ja, det där var under ett av mina jobb i Harajuku, på Laforet, ni vet det där varuhuset för ungt mode. Den ordinarie modellen hade blivit sjuk så jag fick offra mig. Skorna är av senaste modell, de nya är att ha dem på fel fot, precis som Criss-Cross, pojkbandet som hade brallorna bakåfram.

Jag kommer snart tillbaka till er, lägg en isbit i ölen så länge.

/Vastera

Joines sa...

Jag tycker det ser lite ut som om Bi är tvungen att antingen stötta väggarna, eller troligare sig själv. Vi vet ju alla hur det är ställt med Bibis balanssinne.

Wille sa...

Work the runway, sweetie.
Click click, flash flash!
Smile with your eyes!
Visa allt du lärt dig från Top Model...