måndag 25 maj 2009

Humlegården

3 kommentarer:

Petter & Sara sa...

Hum hum från Humlegården...la la la

/Spenin

vivien leigh sa...

I Humlegården blommar kastanjen o snart så är det vinter. Nej men, vad säger jag. Min feta katt bar precis in en död mus o morrade tufft. Kanske han kan fånga fler på beställning, så jag kan göra ett torrt mus-collagé. Det Västkustska vattnet väntar på dig.....

Anonym sa...

Den här stan är ju helt jävla otrolig jag hittar inga vykort igår var vi på town house och jag tänkte jag skulle bjuda till lite med gott humör men då blev man tvångsplacerad vid viss plats vid baren och uppmanad att sjunga på japanska fan jag kan bara säga moshi-moshi arigatå konichiwa sayonara onegai shimas gubbar som ser gravida ut kollar att vi sitter på rätt plats och dricker snällt bill uppmanar oss att lägga bort ironin och le det gör vi och folk pratar engelska med oss och sen får vi inte beställa för de haar bestämt stänga tolv istället för två så vi får varsin sake on the house och skålar diplomatiskt jag log och var så fin hur som helst så har vi det bra och jag älskar människorna här. =)